ЮЗАБІЛІТІ САЙТУ: НАСКІЛЬКИ СОЦ. МЕРЕЖІ ВИВЧАЮТЬ ЗРУЧНІСТЬ

Google і Facebook активно зайнялися проблемою забезпечення комфортних умов для своїх користувачів. За лідерами ринку, ймовірно, підуть і інші його учасники. У маркетологів не залишається іншого шляху, окрім як адаптуватися до нових реалій.

Але що робити, якщо ви не знаєте, в якому напрямку варто рухатися? Спробуйте поглянути на процес роботи з контентом очима простого користувача.

У 2014 році в Google було прийнято рішення про зміну пошукового алгоритму. Основна мета нововведення полягала в тому, щоб дещо підкоригувати підхід маркетологів до наповнення сайтів. В Google хочуть, щоб контент не тільки служив для стимулювання продажів, але ніс також і смислове навантаження. Тобто проект тернопіль розробка сайтів вже буде не лише вести програмування сайту, а ціле вивчення потреб клієнта, тому що замовник потребуватиме аналізу рівня ККД сторінки в Інтернеті.

Дане твердження чудово ілюструє схема під назвою «User Experience Honeycomb» («стільники користувацького досвіду»), запропонована Пітером Морвільє (Peter Morville).

Судячи з усього, Facebook також не має наміру миритися з засиллям контенту відверто рекламного характеру. Не так давно в роботу новинної стрічки були внесені зміни, покликані підвищити релевантність пропонованої користувачам інформації.

В офіційному блозі Facebook цей крок пояснюється тим, що сотні тисяч користувачів хочуть бачити, чи дійсно когось цікавлять їх новини. Таким чином, проведення успішної рекламної кампанії на просторах соціальної мережі тепер вимагає більшої уваги до роботи з контентом.

Ви ж не хочете, щоб потенційний клієнт покинув вашу головну сторінку тернопіль розробка сайту відразу після потрапляння на неї, вірно? У такому випадку ви повинні подбати про те, щоб її зміст відповідав очікуванням користувача. Клікнувши по рекламному блоку і перейшовши на Landing Page, людина повинна відчувати, що стала на крок ближче до мети.

Якщо на Лендінзі необхідна лід-форма, постарайтеся по можливості скоротити кількість запитань. Відмовтеся від використання капчі, якщо в ній немає гострої необхідності.

Володимир Анощук, для тернопільський вістей.

Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Агентство "Деловой мир"
Абон. ящик 3749, Днепропетровск, 49064, Украина
Тел.-факсы: +38 056 3701434, 3701435
E-mail: sadoshenko@gmail.com

Назад