Вся информация в одном месте

Металл    Машиностроение    Химия    Пищепром    Энергетика    Транспорт   Строительство
Банки, инвестиционные, консалтинговые и маркетинговые, страховые, юридические компании
Business World Magazine, The Ukrainian Metal

ПОРАДИ З ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ 

Повноцінна робота будь-якої компанії, немислима без приміщення, де працюють співробітники, зберігаються товари або випускається продукція. Повністю обладнана торгова точка в людному районі міста або офіс у великому бізнес-центрі — це головні фактори успішної роботи будь-якого підприємця. Навіть відкриття віртуального магазину в інтернеті вимагає наявності складу для зберігання товару. Загалом комерційна нерухомість — головна умова розвитку бізнесу.

Переваги оренди

З огляду на вартість нерухомості, бізнесмену складно знайти гроші для покупки комерційного приміщення. У такій ситуації розумно орендувати відповідний об'єкт. При цьому оренда передбачає для орендаря наступні переваги:

  • мінімальні витрати, що важливо на стартовому етапі;
  • мінімальна кількість необхідних документів для підписання договору;
  • свобода компанії в плані вибору району розміщення приміщення;
  • можливість вибирати з різних варіантів, особливо в великих містах.

Пошук нежитлової нерухомості для ведення підприємницької діяльності — відповідальний і непростий захід. Швидкий і досить безпечний спосіб — це оренда комерційної нерухомості на сайтах в мережі. Сьогодні з’явилися сайти де пропонуються перевірені оголошення які 100% відповідають реальності.

Уважно вивчаємо умови договору

Перед підписанням договору важливо досконально вивчити всі прописані пункти. Переконайтеся, що угода відбиває наступну інформацію:

  • терміни оренди нежитлової нерухомості;
  • розмір орендної ставки та способи погашення платежів;
  • опис стану обладнання, передбаченого в приміщеннях;
  • права та обов'язки зацікавлених сторін;
  • можливість дострокового припинення співпраці.

Якщо договір укладається з фізичною особою, то комунальні послуги, телефонію, інтернет, вивезення відходів оплачує наймач. Якщо приміщення орендується у юридичної особи, то всі витрати оплачуються наймодавцем і включені в орендну плату. Додатково прописуються умови та особливості проведення поточних і капітальних ремонтів в разі потреби.

Важливе питання при підписанні договору — страхування приміщення і майна. Це дозволить вирішити безліч проблем, хоча й обійдеться недешево.

Перевірка прав орендодавця розпоряджатися нерухомістю

Перевірка документації, яка підтверджує що наймодавець має право розпоряджатися комерційним об'єктом — це перше, що повинен зробити адекватний наймач. Залежно від року придбання приміщення правовстановлюючим документом буде договір купівлі-продажу або виписка з Єдиного державного реєстру.

Переконайтеся, що особа яка здає нерухомість і її власник — це один і той же чоловік. Зробити це можна звіривши дані в паспорті та документі що встановлює право власності. В іншому випадку, коли з'явиться реальний власник приміщення в орендаря може виникнути безліч непередбачених проблем.

Підприємцям далеким від тонкощів житлового кодексу не завадить професійна допомога кваліфікованого юриста. Попри те що послуги професіоналів не безкоштовні — це допоможе гарантувати дотримання прав орендаря комерційної нерухомості.

Рекомендації фахівців

При оренді комерційного об'єкта важливо відповідальна підійти до його вибору. Від того якими технічними та функціональними параметрами володіє приміщення залежить успіх підприємницької діяльності. Адже тільки нерухомість, яка цілком відповідає особливостям роботи компанії, забезпечить успішний розвиток бізнесу.

Визначившись зі способом і місцем пошуків, кількістю приміщень і розмірами, необхідним обладнанням і штатом співробітників можна орендувати об'єкт, здатний забезпечити стабільну роботу фірми на довгі роки.

РЕДАКЦИЯ РЕКОМЕНДУЕТ СТАТЬИ

Inform
Inform2
Inform3
Inform4
Inform5
Inform6
Inform7
Inform8
Inform9
Inform10
Inform11
Inform12
Inform13
Inform777
Законодательные акты Украины
ТНВЭД - УКТВЭД   
Наши партнеры
Контакты